AM POCU a publicat Ordinul privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea de către Ministerul Fondurilor Europene a prevederilor art. 25 alin. (4) din OUG nr. 77/2014 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, precum și pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996, pentru proiectele finanțate în cadrul schemelor de ajutor de minimis din fonduri structurale europene în cadrul POCU, aferentă POCU 2014 – 2020.
Descarcă pachetul de documente aferent normelor metodologice Descarcă Ordin ministru schema România Start-Up Plus (actualizat septembrie 2019) [...]
Publicăm aici punctajele finale obținute de concurenții în etapa a treia a concursului de planuri de afaceri. Toți cei 42 vor participa la stagii de practică, iar ultimii doi clasați au statutul de rezerve.
Dacă vor exista situații în care Solicitanți ale căror planuri de afaceri au fost selectate pentru finanțare renunță la finanțare, va fi selectat pentru finanțare un alt plan de afaceri din lista de rezervă, în ordinea descrescătoare a punctajului și care asigură îndeplinirea indicatorilor proiectului.
Participarea la stagiul de practică este obligatorie, astfel încât în eventualitate în care, din varii motive, persoanele [...]
S-au încheiat primele două etape ale concursului de planuri de afaceri din proiectul nostru, respectiv cele de evaluare administrativă și tehnico-financiară. Lista cu persoanele admise sau respinse se află aici.
În cursul zilei de 5 decembrie, toate persoanele înscrise în concurs vor primi pe email fișa de verificare cu punctajul acordat.
Persoanele declarate respinse pot depune contestație până vineri, 7 decembrie, inclusiv, la sediul de implementare al proiectului din Iași, strada Mitropolit Varlaam, nr. 26 - 29. Pe plic va fi marcată clar și la vedere următoarea sintagmă: Contestație rezultate – concurs de planuri de afaceri [...]
Astăzi, 16 noiembrie, vă așteptăm la sediul hub-ului din strada Mitropolit Varlaam nr. 26-29 cu dosarele de concurs până la orele 22. 00.
Pentru dosarele trimise prin poștă sau curier se ia în considerare data poștei (data a care ați predat dosarul curierului). [...]
Sesiunea de depunere a planurilor de afaceri în concurs se încheie vineri, 16 noiembrie 2018, orele 15. 00.
La concurs pot participa persoane fizice cu domiciliul sau reședința în regiunea Nord Est, care dețin un certificat ANC de absolvirea a cursurilor de competențe antreprenoriale (ca urmare a participării la cursurile de formare organizate în cadrul proiectului, sau la un alt furnizor autorizat de formare profesională), care se încadrează în categoriile de grup țintă.
Înscrierea în concurs se va realiza prin completarea planului de afaceri și a documentelor anexă obligatorii și depunerea acestora, semnate, în plic închis și sigilat, în format fizic, la sediul [...]
Vă așteptăm la evenimentul de informare asupra activității de formare antreprenorială din proiectul nostru, sâmbătă, 1 septembrie, începând cu ora 11, la Biblioteca Județeană T. K. Kirileanu din Piatra Neamț!
Trimiteți intenția de participare pe email la adresa startup@onitrade. ro până sâmbătă!
Vă așteptăm cu drag! [...]
În perioada 20-21 iulie va avea loc o caravană de informare, conștientizare și motivare a grupului țintă din proiectul nostru. În aceste două zile vom fi la Seminarul Teologic Ortodox Sf. Ioan Gură de Aur din Huși în intervalul 12. 30 - 15. 30, pentru a intra în legătură cu cei care doresc să afle mai multe informații despre activitatea de formare a competențelor antreprenoriale. Trimiteți un email la adresa startup@onitrade. ro pentru a vă rezerva locul în sală! [...]
Vă așteptăm în data de 20 iulie la Direcția pentru Agricultură Județeană Suceava, bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 3, între orele 10. 00 - 13. 00, la evenimentul de informare asupra activității de formare a competențelor antreprenoriale din proiectul nostru. Veți afla de la experții noștri cum puteți face cursuri gratuite de formare a competențelor antreprenoriale, informații despre concursul de planuri de afaceri din toamnă și cum acordăm finanțare nerambursabilă pentru 40 de afaceri non agricole cu sediul în mediul urban.
Înscrierea se face trimițând un email al startup@onitrade. ro.
Vă așteptăm cu drag! [...]
Un eveniment de informare despre activitatea de formare a competențelor antreprenoriale din proiectul nostru va avea loc la Botoșani în data de 13 iulie. La eveniment vă vom spune cum puteți face cursuri gratuite și cum puteți obține, în urma unui concurs de planuri de afaceri, o finanțare nerambursabilă de aproximativ 178. 000 de lei pentru o afacere non-agricolă. Vă așteptăm înscrierea la eveniment la adresa de email startup@onitrade. ro. [...]
În perioada 13-14 iulie ne găsiți la restaurantul Antique din Bârlad, în intervalul 12. 30 - 15. 30. În prima zi a caravanei vă informăm asupra activității de formare a competențelor antreprenoriale, iar în cea de a doua zi vă sprijinim în completarea dosarelor de candidatură la grupul țintă. Experții noștri vă stau la dispoziție cu toate informațiile necesare, fie că aveți întrebări despre marketing, financiar sau TIC.
Vă așteptăm la caravană, înscrierea se face trimițând un email la adresa startup@onitrade. ro. [...]
NU TE COSTĂ NIMIC să redirecționezi până la 3,5% din impozitul tău pe venit către asociația noastră!
DESCARCĂFormularul 230 dacă în 2024 ai avut venituri din salarii sau din pensii, iar dacă ai realizat venituri și/sau din activități independente (profesii libere, drepturi de proprietate intelectuală, chirii), poți redirecționa completând datele asociației noastre privind destinația sumei reprezentând până la 3,5% din impozitul anual datorat.
COMPLETEAZĂ formularul urmărind instrucțiunile de la finalul documentului descărcat (datele Asociația ASURA sunt deja completate).
TRIMITE formularul la Administrația Financiară (ANAF) de care aparții până la 25 mai 2024, direct sau prin poștă cu scrisoare recomandată sau poți trimite / lăsa formularul completat la sediul Asociației ASURA.