17May. 2024
Generalități |
Parteneri
Seminar de informare, instruire și conștientizare EMAS și Eticheta Ecologică EuropeanăEuropa este „o pădure de etichete” cu un mesaj controversat de (dez)informare dar și de credibilitate prin care trecem cotidian cu voluptate, precum trece printr-o istorie nocivă țăranul cu desaga în spate!Și totuși, optimiști și cotropiți de emisii, zgomote ori alte accidente, îmbrățișăm apoteotic fiecare răsărit de soare, chiar dacă planeta respiră tot mai greu și viața noastră a devenit un poligon de încercare!Dincolo de aceste „fulgurații”, cu profundă tentă de meditație și implicare (in)directă în promovarera unui mediu curat și sănătos, să ,,trecem la verde” cu eticheta ecologică UE [...]
20Mar. 2024
Generalități |
Parteneri
Reprezentanții Uniunii Naționale a Patronatului Român (UNPR), din 28 de județe, aparținând celor șapte regiuni de dezvoltare ale României, și-au ales pe 14. 03. 2024 noua conducere, pentru un mandat de patru ani. Evenimentul a avut loc în sala de conferință a Hotelului Transilvania din Alba Iulia, care a găzduit Conferința Națională Ordinară a Uniunii Naționale a Patronatului Român.
În urma votului exprimat, Ioan Lucian (UNPR N-V) a fost reales în funcția de președinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, pentru al treilea mandat consecutiv, secondat de prim-vicepreședinții Laura Ciuhu (Lara Business [...]
05Jan. 2024
Generalități |
Parteneri
Emoțiile joacă un rol crucial în negociere, dar ele sunt adesea trecute cu vederea sau subestimate. Atât cumpărătorii, cât și vânzătorii sunt conduși de emoțiile lor în timpul procesului de negociere, acestea influențându-le deciziile și, în cele din urmă, determinând rezultatul. Înțelegerea și gestionarea emoțiilor pot spori mult eficacitatea strategiilor de negociere a prețurilor, conducând la acorduri mai favorabile pentru toate părțile implicate.
Comportament calm, ascultare activă
Emoțiile pot avea un impact semnificativ asupra rezultatelor negocierilor, deoarece influențează modul în care indivizii percep și evaluează valoarea unui produs sau serviciu. De exemplu, atașamentul emoțional al unui cumpărător față de un anumit articol [...]
24Mar. 2023
Generalități |
Parteneri
British Council România, în parteneriat cu Institutul Cultural Român, anunţă lansarea programului Circular Catalysts, menit să genereze noi colaborări între designeri, artişti şi meşteşugari din România şi Marea Britanie şi să faciliteze conversaţii fertile în jurul practicilor şi proceselor de producţie sustenabile.
Potrivit unui comunicat al ICR, transmis AGERPRES, Circular Catalysts îşi propune să ofere modele de bună practică, atât locale, cât şi din Marea Britanie, şi să dezvolte o reţea europeană de oameni şi iniţiative care împărtăşesc un set de valori aliniat la principiile economiei circulare. Rezidenţele interdisciplinare au loc în perioada martie – aprilie, iar programul se va [...]
23Mar. 2023
Generalități |
Parteneri
Peste 13 milioane de oameni sunt șomeri în UE, dintre care 5,3 milioane de mai bine de un an. La baza acestor cifre se află adesea concepția greșită că acești lucrători nu au educație sau pregătire sau că este prea costisitor să investești bani publici pentru a-i scoate din situația lor, notează EUObserver. Însă organizația franceză Zero Unemployment Territories (TZCLD) este o acțiune care a fost în plină desfășurare în 2016 și este deja activă în peste 50 de zone din țară pentru a demonstra contrariul.
Activitatea organizației se bazează pe conceptul că nimeni nu este „de neangajat” și caută soluții [...]